A+ A A-

Održana promocija BIZ Kluba članova Islamske zajednice

U sarajevskom hotelu Europa 22. 01. 2008. održana je promocija BIZ Kluba, poslovnog foruma članova Islamske zajednice. Promociji je prisustvovao veliki broj uglednih poslovnih ljudi i članova diplomatskog kora, a prisutnima su se obratili reisu-l-ulema Islamske zajednice u BiH dr. Mustafa ef. Cerić, mr. Rafe Haneef, osnivač i menadžer Fedžr Kapitala iz Malezije, mr. Amel Kovačević i mr. Edin Smajić.

Pored prezentacije misije, vizije, ciljeva i planiranih aktivnosti BIZ Kluba, koju je prezentirao mr. Edin Smajić, direktor GHB invest Sarajevo, glavna tema promocije je bila ''Analiza globalne ekonomske krize, njene dugoročne posljedice i mogući odgovori''. Nakon uvoda u temu, koji je prezentirao mr. Amel Kovačević, mr. Rafe Haneef je, u izvanrednom izlaganju, prezentirao svoja viđenja trenutne ekonomske krize u svijetu i moguće, adekvatne odgovore na nju.

Rafe Haneef je magistrirao na prestižnom američkom Univerzitetu Harvard, a prije osnivanja pomenutog investicijskog fonda, koji je u većinskom vlasništvu investicijskih fondova vlada Saudijske Arabije, Malezije, Kuvajta i Abu Dabija, vodio je HSBC Amanah i ABN Amro islamske finansije u Dubaiju i Odjel islamskog bankarstva Citygroup-a za cijelu Aziju. Na kraju promocije obratio se reisu-l-ulema Islamske zajednice u BiH, koji je svojim nadahnutim govorom, udario pečat prelijepoj večeri u novootvorenom hotelu Europa.

Osnovni ciljevi i djelatnosti BIZ Kluba su umrežavanje, sticanje novih znanja i vještina, razmjena poslovnih informacija, promoviranje poslovnih veza među članstvom, zastupanje interesa članova, promoviranje i sprovođenje društveno korisnih aktivnosti, značajnija povezanost i saradnja sa Islamskom zajednicom u BiH, pomoć dobronamjernim, samosvjesnim i ambicioznim poslovnim ljudima da postanu što uspješniji, stvarajući pretpostavke da budu nosioci razvoja svoje zajednice, radeći u skladu sa savremenim trendovima, poštujući zakon svoje države i svoju vjeru i tradiciju, dok dugoročno klub će nastojati proizvesti novi, održivi kvalitet u poslovnim krugovima, stvarajući predpostavke za bolju i uspješniju povezanost i saradnju među našim poslovnim ljudima, koja će proizvesti i zdravije, uspješnije i sretnije društvo.