A+ A A-

Krhotine razjarenih i alkoholiziranih

islamofobijaIako (kao i nikada do sada) nisam dobio direktivu od vjerskog poglavara da napišem odgovor na prozivke, napade i uvrede od bilo koga pa i neizvjesnog  Envera Kazaza, učinit ću to ovdje, jer je taj stari "borac za demokratiju" i "slobodu" vjerskih i inih institucija, zabranio da se komentariše posljednji njegov članak "Reisoborci i efteveisti". U razloge neću puno ulaziti, neka to bude dio njegove privatnosti, samo pitam se koliko bi slobode bilo da je on "neko"? Da li bi neko mogao i njemu reći da je "skandal-majstor"? Naravno da ne, jer njemu ego ne može podnijeti ni kritike na web sajtu. Ukoliko ponovo g. Kazaz bude pričao o bilo kakvoj slobodi postat će još neizvjesniji u odnosu na "izdaju" prema FTV-u.

Može to biti zbog puno negativnih komentara na prijašnji članak u kome je "popljuvao" one s kojima je do jučer "kumovao",  ili je pak prof. Kazaz ovaj put "shvatio" da je malo "pretjerao" sa kritikom onih koji mu daju prostor u kome će širiti svoje "teorije zavjere" i pljuvati po islamskim vrijednostima, pa je iskoristio ovaj put prostor da ponovo iskaže svoje gledište i stav o "izvjesnom Memić Edinu", čiji je tekst "Ko će kome - k`o svoj svome!, "zaobišao" komentarisati, već ga neutemeljeno iskoristio kao oslonac za nove napade i pljuvanje po vjerskom poglavaru muslimana. Edin Memić i jeste izvjestan, ne liže ono što "popljuje", kao neki koje nećemo imenovati. Da je Kazaz pročitao tekst, vidio bi da se slaže s Cerićem bar u nekim stvarima, no pošto i Cerić tako misli mora se odmah prestrojiti i promijeniti poziciju. Vjerujem da će FTV zbog njegovog, čini mi se od srca izvinjenja, uvažiti ovaj posljednji članak kao korekciju pređašnjeg i da će ponovo pozvati prof. Kazaza u neke nove cirkuse, pardon, cikluse napada na islamsko ili da daje ponovo mišljenje o slobodi i otvorenosti u vjerskim zajednicama.

Da, u ovom dijelu teksta Kazaz je itekako izvjestan. Ponovo je uputio "rafal" uvreda poglavaru vjerske zajednice a preko njega i sljedbenicima te vjerske zajednice. Da, g. Kazaz, vjerovali ili ne, ali to je tako. Pitajte te svoje "izvrsne neimenovane teologe" koji šute. Muslimanima može biti razumljivo da su im izvrsni teolozi koji šute. Razmumljivo je i to da Kazaz smatra da je E. Memić pisao po direktivi, vjerovatno je došao do zaključka iz ličnog iskustva, jer zna odlično šta je direktiva iz "centra", ali nerazumljivo je da kaže za reisa Cerića "njega već odavno niko ozbiljan ne tretira kao osobu sa nijansiranim stajalištima o duhovnoj i svakoj drugoj situaciju muslimana u BiH".

Očita mržnja

Svoju očitu mržnju je trebao potkrijepiti nečim drugim mimo svoga subjektivnog mišljenja. No razočarat ću ga, i njegove istomišljenike kojima svakodnevno šalje "update" lične mržnje, nas Bošnjake muslimane predstavlja i lider nam je čovjek koji se nalazi među 50 najutjecajnijih muslimana u svijetu. "Reisu-l-ulema Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini Mustafa Cerić nalazi se među 50 najutjecajnijih muslimana u svijetu, saopćila je Mina, pozivajući se na informaciju o izdanju knjige "Petsto (500) najutjecajnijih muslimana u svijetu" koju je 17. novembra objavila Agencija Reuters".

Dobro ste pročitali, a sada "googlajte" ako želite da dođete do podatka da je reisu-l-ulema dr. Mustafa ef. Cerić na 39. mjestu.

Naravno kada i to pročitate, ponovit će svoju rečenicu: "Njega više niko ozbiljan ne tretira kao relevantnu, utjecajnu osobu u javnom prostoru." 

Muslimani to znaju, ti i tvoji njega pljujete čak i kada ga potvrđujete, kao što to činiš u svom tekstu "FTV-kazamat", pa si i to vrlo brzo "popljuvao". Kažeš i da "reis je sam sebi napravio ram za sliku u kojoj se ogleda bahatost, često otvoreni jezik mržnje." Interesuje me samo da li ti, prof. Kazaz, i tvoji kucate to pred ogledalom? Interesuje me kako zbog vaše bahatosti tako i otvorene mržnje.

"S tim u vezi, Mustafa Cerić je okarakteriziran kao ‘zvijezda vodilja za islam u Evropi i vodeća ličnost u Bosni i Hercegovini', te ‘izrazit u području međureligijskog dijaloga' i ‘jedan od najutjecajnijih muslimanskih vođa danas'. "Ono što je značajno za ovu knjigu jeste to da su glavni urednici dva etablirana i svjetski poznata profesora s Georgetown University u Washingtonu John Esposito i Ibrahim Kalin", naglašava Mina.

"U obrazloženju za izbor na top listu 50 najutjecajnijih muslimana reisu-l-uleme Cerića naročito se ističe Deklaracija evropskih muslimana, koju je napisao 2006.  Nadalje, reisu-l-ulema Cerić se smatra ‘zagovornikom međukulturnog dijaloga' i osobom koja je 2009., uprkos upozorenjima o mogućim nasilnim demonstracijama, otišla u Srbiju i govorila u Tutinu o potrebi Bošnjaka i Srba da žive zajedno."

Je li ovo, g. Kazaz, relavantno tebi i tvojim "svjetski priznatim teolozima"?  Jesu li ovi svjetski priznati profesori relevantni vašim "svjetski priznatim teolozima", iako ne misle kao tvoja/vaša centrala? Raduje li vas to da u svom govoru Dobrica Ćosić vidi reisu-l-ulemu slično kao vi? Pozovite se i na njega, pa i on je nekome "svjetski priznati profesor".

"Akademsko malograđanstvo"

Ti i tvoji istomišljenici imate pravo da ne mislite kako misle svjetski priznati profesori koji su objavili gore navedenu činjenicu. U demokratskom društvu imate pravo komentarisati, u demokratskom društvu sloboda govora i utemeljena kritika uvijek je dobro došla. Vaše je pravo, drugo je pitanje korektnosti i poštenja, da mislite kao izvjesni Marko V., koji u svojoj mržnji prema islamu i Ceriću se ne libi da tepa ratnim zločincima. Pogledajte kako kolega vam ne bira riječi pa ni Ćabu ne izostavlja.

 "Prave se da nisu čitali dva moja islamofobska teksta u e-Novinama i pjesmu Topuzli Mustafa koja, ako nije islamofobska, onda ne postoji ni crni kamen na Ćabi. Ne bih se toliko uvrijedio ni da su zanijekali moje divljenje četničkom divljanju za vrijeme rata u BiH, ili moje davanje signala pomoću baterijske lampe Rašinim tobdžijama u dane bombardovanja Sarajeva", piše taj povrijeđeni Marko V.

I sada kada neko, kao vjernik, osudi riječi koje zadiru u najdublje osjećaje muslimana onda ispada "reisoborac" koji je morao imati direktivu da bi se oglasio.

Riječi tog izvjesnog Marka V. vrijeđaju najdublje osjećaje muslimana diljem svijeta, ne znam kako ne dotiču te neke vaše "teologe", jer muslimane itekako vrijeđaju. Zar takve riječi može uputiti iko drugi do okorjeli islamomrzac, samokandidat da bude na čelu onih koji vrijeđaju muslimane i njihovu vjeru.

Sloboda vrijeđanja i mržnje

Ipak, ovaj lik je nebitan, on je samo alkoholizirani univerzitetski profesor u Sarajevu koji želi da svojim prljavim jezikom i uvredama postane popularan među određenim krugovima.

Naravno, pijanica koja vrijeđa sve što je islamsko, bošnjačko, pa i svih domoljuba koje su zločinačke tobdžije gađale. Ne znam šta misli prof. Kazaz o takvom govoru mržnje njegovog  kolege, koji svojim jezikom vrijeđa osjećaje svih dobronamjernih građana BiH, ne bi li stekao "popularnost" među svojim/tvojim istomišljenicima. Naravno sve te uvrede i izljeve mržnje, i pijanih i trijeznih, neko trpi, nekoga to vrijeđa, a neko sve to toleriše. Pitajte te svoje "svjetski priznate teologe" i oni će vam reći, ako ne budu šutili, ponovo.

Krhotine razjarenih i alkoholiziranih

Pitam prijatelja za tog profesora, ko je taj lik? Kaže mi da to nije islamofob, to je islamomrzac koji uči Bosance i Hercegovce u Sarajevu, na fakultetu književnosti, beskrupulozni pljuvač kako po Bošnjacima tako i ostalim građanima BiH, posebno Sarajeva. Veli, često on to tako, napije se pa pljuje po svemu, želi da na najmizerniji način dospije do medija. I dok dr. Mustafa Cerić, u vrijeme pisanja ovog članka, prisustvuje osnivanju  Bošnjačke akademije nauka i umjetnosti, pitam se u kojoj li su kafani ovi islamomrzci i kakve napdade sada smjeraju.

Da, postoji jedna hiljadu i po godina stara "fetva", profesore Kazaz, i ona se očituje u riječima: "Tebbet jeda Ebi Lehebin we tebb. Ma agna anhu maluhu we ma keseb". Neću vam prevoditi, imate vi "teologe", ne znam samo koje,  pa nek` vam oni rastumače te riječi, teoretski ih možda i bolje i od mene znaju.

Napadi na reisu-l-ulemu su se sveli na krhotine, na komadiće razjarenih i alkoholiziranih ljudi, koji, zbog vlastitih neuspjeha a željni medijske pažnje i pristalica, u svom bogatom rječniku ne biraju sredstva pomoću kojih će isplivati na površinu. A sjajni, čestiti, izvanredni ljudi, svjetski priznati profesori otvoreno u javnom prostoru ističu dr. Cerića kao jednog od najuticajnijih muslimana u svijetu. Ko je sve kod nas profesor i akademski građanin i šta sve postaje od Sarajeva, europskog Jerusalema?

Ustaljena je i praksa da nam naše ljude hvale po svijetu u sportu, nauci, kulturi, dostignućima dok ih kod kuće kafanske pijanice linčuju ostavljajući prostora podobnima.

Neki će zasigurno reći da se i stide što žive na ovom području, a navedeni islamomrzci  doprinose tome.

Hidajet Kobilica