A+ A A-

Protestno pismo roditelja ministru Suljagiću

reakcija-roditelja-vjeronaukaViše od 1500 roditelja učenika koji pohađaju Vjeronauku na području Kantona Sarajevo proteklih dana potpisalo je protestno pismo koje je predato Ministarstvu obrazovanja i nauke Kantona Sarajevo, izražavajući nezadovoljstvo samovoljom i jednostranom odlukom Emira Suljagića ministra obrazovanja i nauke u Vladi Kantona Sarajevo.

Roditelji svojim potpisima su zatražili da ministar Suljagić stavi van snage svoju odluku kojom se diskriminira i brutalno potire njihova i volja njihove djece i krši pravo na ravnopravnost vjerskog obrazovanja.

U protestnom pismu roditelja se ističe da je ministar Suljagić svojom odlukom o izuzimanju ocjene Vjeronauke iz prosjeka za opšti uspjeh, duboko prekoračio ovlasti koje su mu povjerene.

Roditelji su iskazali očekivanje da ministar ne žrtvuje veliku većinu učenika (preko 90 %) koji pohađaju časove vjeronauke zarad onih koji su svjesno izabrali da je ne pohađaju.

 „Oni su izabrali, baš kao što su i djeca koja žele vjeronauku kao punopravan predmet izvršila svoj izbor, do trenutka kad im je ta mogućnost vašom odlukom oduzeta. Time ste, poštovani ministre, ovu djecu stavili jednim svojim aktom u neravnopravan diskriminirajući položaj. Zar mislite da će se neko oglušiti o tako teško kršenje dječjih prava, zar zaista mislite da ova zemlja nema demokratsku, pravnu, socijalnu, vjersku, političku i svaku drugu elitu kao i instrumentarij kojim bi se borila protiv takvih zloupotreba položaja.

Očekujemo da u što skorijem roku ispravite ovu grešku i štetu koju ste time počinili, u protivnom iskoristit ćemo sva pobrojana sredstva boreći se za zaštitu prava zagarantovanih ustavom naše zemlje", kaže se u protestnom pismu roditelja učenika vjeronauke.

Također, više stotina žalbi roditelja je upućeno i Helsinškom komitetu BiH. U ovim žalbama roditelji ističu da je odluka ministra Suljagića o diskriminaciji vjeronauke donešena pred sam kraj školske godine čime je prekršeno osnovno pravo učenika da za svoj trud tokom cijele školske godine na kraju budu adekvatno i nagrađeni tj. ocijenjeni, kao i da je prekršeno osnovno pravo na mogućnost izbora, jer je odluka jednostrana.