A+ A A-

Kampanja CEI Nahla: "Osoba koju vrijedi upoznati 2011"

muhammed-a-s-kampanjaU februaru 2011. godine milijarda i po muslimana širom svijeta na različite načine će obilježiti 1441. godišnjicu rođenja Poslanika Muhammeda. Tim povodom, od 1. do 16. februara, Centar za edukaciju i istraživanje „Nahla" iz Sarajeva realizira multimedijalnu kampanju „Osoba koju vrijedi upoznati" koja savremenim jezikom komuniciranja, putem TV spotova, billboarda i web sadržaja promovira univerzalne vrijednosti sadržane u Poslanikovoj a.s. poruci, a koje smatramo zanemarenim u bh. društvu. Ova multimedijalna kampanja realizira se od 2006. godine.

U fokusu ovogodišnje kampanje su: vrijednost i dostojanstvo čovjeka, pravda, aktivno nenasilje, društveni aktivizam i žena.

Cilj kampanje je ove vrijednosti približiti što širem krugu ljudi kroz riječi i djela Poslanika Muhammeda a.s. i njegove preporuke. Imajući u vidu da izuzetno veliki broj ljudi u svijetu i kod nas posebno poštuje autoritet Poslanika Muhammeda, te da se ove godine obilježava 1441. godišnjica njegovog rođenja, za realizaciju kampanje odabran je upravo mjesec njegovog rođenja.

U okviru kampanje "Osoba koju vrijedi upoznati 2011" bit će realizirano postavljanje 90 bilborda s odabranim hadisima u 26 bh. gradova te će u okviru promocije ove kampanje u prostorijama Nahle u Sarajevu 9. februara biti predstavljeni videospotovi i otvorena izložba plakata s odabranim hadisima. Također bit će emitirano i 6 videospotova i radio džinglova na TV i radio stanicama na teme: vrijednost i dostojanstvo čovjeka, pravda, aktivno nenasilje, društveni aktivizam i žena .

Također u okviru ove kampanje pokrenuta je i web stranica www.poslanikmuhammed.com  koja za cilj ima objediniti informacije, članke, eseje, linkove, multimedijalni i drugi materijal o Muhammedu, a.s. na bosanskom jeziku (stranica je počela s radom 7. februara 2011. godine).

Ovakvim načinom komunikacije u vremenu sveprisutnog nasilja, agresivnosti, netrpeljivosti i otuđenosti želja je iskoristiti autoritet Poslanika i snagu njegove poruke da se ljudi u našem okruženju podsjete na zajedničke vrijednosti koje imamo u svom kulturnom i vjerskom naslijeđu, a koje mogu biti osnova za izgradnju boljih međuljudskih odnosa i sigurnijeg okruženja u kojem živimo.

(www.nahla.ba)