A+ A A-

Održan stručni seminar za imame i vjeroučitelje Muftijstva zeničkog

U organizaciji Vjerskoprosvjetne službe Rijaseta IZ u BiH i Muftijstva zeničkog, u periodu od 01. do 08. septembra 2013. godine održan je stručni seminar za imame i vjeroučitelje osnovnih i srednjih škola sa područja Muftijstva zeničkog.

vps-sem-im-vjer-zen-09-2013-1

Seminar za imame i vjeroučitelje sa područja medžlisa Teslić, Doboj i Tešanj održan je u nedjelju, 01. septembra 2013. godine, u prostorijama Medžlisa Islamske zajednice Teslić, seminar za imame i vjeroučitelje sa područja medžlisa Maglaj, Zavidovići i Žepče održan je u subotu 07. septembra u Gradskoj Vali Recep Yazicoglu džamiji u Maglaju, a seminar za imame i vjeroučitelje sa područja Medžlisa IZ Zenica, održan je u nedjelju 08. septembra na Islamskom pedagoškom fakultetu u Zenici.

Nakon uvodnih riječi sekretara muftije zeničkog Edin ef. Kavazovića,  prešlo se na radni dio seminara i izlaganje predviđenih tema.

Rukovodilac Vjerskoprosvjetne službe, dr. Amir ef. Karić izložio je temu "Uloga imama i vjeroučitelja u sistemu Islamske zajednice", ističući da su osnovne pretpostavke za uspjeh u našem radu duhova zrelost i obrazovanje, te da su za uspjeh u društvu potrebni ljudski, društveni i ekonomski kapital.

Nakon izlaganja dr. Amir ef. Karića uslijedila je diskusija, brojna pitanja i odgovori o aktuelnom stanju u Islamskoj zajednici i budućim pravcima djelovanja sa fokusom na obavezu svakog pojedinca da uzme aktivno učešće u radu i rješavanju problema na lokalnom nivou.

Mr. Nezir Halilović izložio je temu "Težnja ka top formi u nastavi islamske vjeronauke" u kojoj se osvrnuo na razvojne faze profesionalnog razvoja u životu svakog nastavnika, svejedno da li on radi u mektebu ili u školi.

Ibrahim ef. Begović prezentirao je temu "Saradnja muallima i vjeroučitelja u odgojno-obrazovnom radu, stanje i perspektive".

Na kraju seminara svim učesnicima ponuđen je anonimni evaluacijski list da ocijene kvalitet seminara, kao i izraze svoje eventualne primjedbe, sugestije i prijedloge za naredne seminare.

  • 0101