A+ A A-

Islamska zajednica ponovo u fokusu predsjednika SDA

ZNAKIZ1Sarajevo, 25. januar 2010. (MINA) -  Islamska zajednica u Bosni i Hercegovini izražava svoje čuđenje ponovnim bavljenjem Islamskom zajednicom od strane predsjednika Stranke demokratske akcije Sulejmana Tihića na sastanku najužeg rukovodstva SDA, održanom u Tuzli 23. januara 2010. godine, te iskazuje žaljenje što je Islamska zajednica izgleda u nedostatku važnijih političkih i ekonomskih pitanja za predsjednika SDA prioritet i u fokusu pažnje.    

Služba za odnose s javnošću Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini u kontekstu ponovljenih Tihićevih tumačenja stavova Islamske zajednice, podsjeća javnost da je Islamska zajednica snažno naglašavala i naglašava dosljednu primjenu Zakona o slobodi vjere i položaju crkava i vjerskih zajednica u Bosni i Hercegovini, gdje je, između ostalog, definiran odnos države i vjerskih zajednica, njihovih sloboda, autonomije, saradnje i područja zajedničkog djelovanja. 

Također Islamska zajednica je u više navrata tražila od predsjednika SDA da paušalno ne interpretira i po svome nahođenju javnosti ne objašnjava ili joj ne pripisuje nepostojeće stavove. Nejasna je upornost i stalna potreba predsjednika SDA da svoje političke poglede i poteze obrazlaže pogrešno razumljenim ili nepostojećim stavovima Islamske zajednice. Umjesto permanentnog bavljenja Islamskom zajednicom i njenim aktivnostima, za državu i narod, a Bošnjaci muslimani to očekuju, bilo bi korisnije da je Sulejman Tihić, kao čelnik političke stranke i Doma naroda Parlamentarne skupštine BiH, ekspresno i promptno odgovorio kada će nana Fata Orlović biti slobodna u svom dvorištu, da se odlučno suprotstavio raznovrsnim kampanjama i progonima ljudi, sijanju straha i defetizma. 

Očito da je uzaludan posao tražiti od Sulejmana Tihića da ostavi Islamsku zajednicu na miru, da Islamskoj zajednici nisu potrebni tumači pozicije OHR-a i posrednici, a posebno nisu dobronamjerni oni koji, izvrćući njene stavove, šire strah u domaćoj javnosti i međunarodnim krugovima od Islamske zajednice i muslimana. Još je čudniji naglo probuđeni tretman i potenciranje sloboda vjerskih zajednica, a posebno su indikativni primjeri koje Tihić navodi kao mjeru s kojom poredi vjerske slobode u Bosni i Hercegovini, kao da slobode nisu prirodna prava vjernika pa stanje u BiH treba porediti s onim državama gdje se te slobode brutalno krše. Zar su ti standardi ideal kojem treba težiti? 

Povijest svjedoči da svijest i žar Bošnjaka muslimana za očuvanjem vjerskih, nacionalnih i kulturnih vrijednosti i prava nisu mogli utrnuti svi dosadašnji režimi i nenarodne vlasti, grupe i pojedinici, bez obzira odakle dolazili. Stoga ovo iskustvo daje čvrsto uvjerenje da će i svi budući planovi satiranja "muslimanskog kulturnog kruga" doživjeti poraz, kaže se u saopćenju Službe za odnose s javnošću Rijaseta Islamske zajednice u Bosni i Hercegovini.