A+ A A-

Sarajevo: Seminar u Vakufskoj direkciji

U sjedištu Vakufske direkcije u Sarajevu jučer, 05. avgusta 2010. godine, je održan jednodnevni trening seminara za sekretare muftiluka ili njihove predstavnike u cilju obuke za korištenje aplikativnog softvera vakufskih nekretnina u BiH.

Nakon uvodnog obraćanja direktora Vakufske direkcije mr. Senaida Zajimovića,  administrator u Vakufskoj direkciji Arnel Grbić i predstavnik firme „COMP-IT" d.o.o. Sarajevo Nermin Gogalić prisutne su detaljno upoznali sa načinom rada i korištenjem aplikativnog softvera vakufskih nekretnina.

Picture-042

Informacioni sistem vakufskih nekretnina se sastoji od tri međusobno povezana modula: 1) evidencija nepokretne i pokretne imovine, 2) financijsko upravljanje vakufima i 3) finansijsko poslovanje. Ovaj projekat će se realizirati tri faze: u prvoj fazi umrežavanje Vakufske direkcije i muftiluka, u drugoj fazi umrežavanje muftiluka sa medžlisima i u trećoj umrežavanje medžlisa sa džematima.

Cilj informacionog sistema je da se izvrši popis svih vakufskih nekretnina u BiH i dijaspori u cilju lakšeg upravljanja, očuvanja, unaprjeđenja i povrata vakufske imovine.

Ovim projektom je u prvoj fazi izvršena nabavka računarske i mrežne opreme koja je instalirana u Vakufskoj direkciji i svim muftilucima u BiH čime je uspostavljena informatička povezanost i komunikacija muftiluka sa Vakufskom direkcijom. Zahvaljujući ovoj povezanosti, a do realizacije druge faze, muftiluci će medžlisima IZ-e obezbijediti pristup raspoloživim podacima o vakufima na njihovom području. Na ovaj način uspostavlja se aktivnija saradnja i koordinacija u upravljanju vakufima između Vakufske direkcije, muftiluka i medžlisa Islamske zajednice.

Pored aktivnosti na realizaciji druge faze projekta, Vakufska direkcija će u narednom periodu, u saradnji sa medžlisima Islamske zajednice, preduzimati aktivnosti na ažuriranju i unosu svih raspoloživih podataka o vakufima u jedinstvenu bazu podataka.