A+ A A-

Veliko NE opisnoj ocjeni iz vjeronauke

anketa-tv-sa-vjeronaukaPovodom završetka još jednog istraživanja, ovoga puta web-portala kantonalne Televizije Sarajevo kroz anketu o načinu vrednovanja učeničkih postignuća iz vjeronauke, Sektor za istraživanje javnog mnijenja Udruženja vjeroučitelja Tuzlanskog kantona, obavještava javnost o sljedećem: 

Nakon Depo-ovog „istraživanja" propao i pokušaj TV Sarajevo! 

Na početku, podsjećamo javnost i na rezultate nedavno završenog Depoovog istraživanja u kojem je apsolutna većina roditelja podržala vjeronauku kao izborno-obavezujući predmet, čak njih 87%! Za vjeronauku kao fakultativan predmet u školama je glasalo 2% posjetilaca portala, dok je svega njih 11% se izjasnilo da se vjeronauka ne treba proučavati u školi. 

Apsolutna većina od čak 81% roditelja za brojčano ocjenjivanje iz vjeronauke! 

Istraživanje portala kantonalne Televizije Sarajevo (www.tvsa.ba) je pokazalo sljedeće rezultate: Za uobičajeno brojčano ocjenjivanje iz vjeronauke je apsolutna većina glasača, čak njih 81%! Napominjemo da je brojčano ocjenjivanje iz vjeronauke kod nas bila praksa i do sada, kao što je i praksa u svim evropskim zemljama. Protiv ocjene iz vjeronauke (za opisno ocjenjivanje) je svega 19 % glasača, a zanemariv je broj 'neopredijeljnih' po ovome pitanju.

Anketa je otvorena 19. maja, a zatvorena i brisana, kao što to obično i biva kada se ne dobiju željeni rezultati, 13. juna ove godine.  Za skoro mjesec dana trajanja ankete, glasalo je blizu 19 hiljada glasača. 

Tendenciozno postavljenja Anketa! 

Na anketno pitanje Da li podržavate opisno ocjenjivanje vjeronauke u školama Kantona Sarajevo? ponuđeni su bili sljedeći odgovori: 1. Da; 2. Ne; 3. Nemam stav. 

I ova je anketa tendenciozno postavljenja iz sljedećeg razloga:

Anketa nije postavljena na način da ispita stav građana da li ocjena treba ulaziti u prosjek ocjena učenika ili ne, što je bilo aktuelno pitanje proteklih dana u Sarajevu, već da li učenike iz vjeronauke uopće treba brojčano ocjenjivati, ili ne! Ko bolje pogleda pitanje u anketi, uočit će prikrivenu namjeru anketara o devalviranju statusa vjeronauke naspram drugih predmeta.

Hvala Bogu pa su mnogi i uočili tu namjeru i dali svoj glas PROTIV diskriminisanja djece vjernika, učenika naših škola koji dobrovoljno pohađaju izborni predmet vjeronauku! 

Sektor za istraživanje javnog mnijenja    . 

Udruženja vjeroučitelja Tuzlanskog kantona