A+ A A-

Još jedna uvreda muslimanskih svetinja

depo-ba-logoNovinarstvo sa DEPOnije

Baš ovih dana, kada se mnogim muslimanima još više zgadila Coca-Cola, jer je svjetskoj javnosti obznanjena strogo čuvana tajna pripravljanja ovog napitka po kojoj se, navodno, ona spravlja/la, između ostalog, od alkohola i ekstrakta koke, neko se našao neizmjerno glup ili zao (svejedno) pa da nju, Coca-Colu dakle, uporedi, neuzubillah, sa krunom Božijeg stavaranja - poslanikom Muhammedom a. s.

Copy - Paste

U utorak, 15. februara 2011. godine, web portal Depo.ba, pod krinkom obavještavanja javnosti o medijskom projektu „Osoba koju vrijedi upoznati", čiju realizaciju potpisuje Centra za edukaciju i istraživanje „Nahla", u kojem je snimljeno i javnosti predstavljeno šest spotova koji govore o univerzalnim vrijednostima tj. vrlinama posljednjeg Božijeg poslanika Muhammeda a. s., pomenuti portal je ispalio užasan naslov. Da bi smo vam predočili ovaj naslov koristićemo opciju Copy - Paste jer, bez da želimo zvučati patetično, urednici i novinari portala na kojem se trenutno nalazite, ne mogu sebi dozvoliti vlastoručno pisanje, želeći i tako, na simboličan način, iskazati gnušanje nad uvredom koja glasi: „KAMPANJA KOJU VRIJEDI UPOZNATI: Poslanik Muhammed a.s. kao Coca-Cola"!

To ni Ismet Dizdarević ne objasni

Kako je rječnik Bošnjaka rječnik behara,  ljepote, razumijevanja, sevdaha, oprosta, merhameta... (Fatmir Alispahić) - nećemo sebi dozvoliti da kroz ovu sramnu uvredu posmatramo sve kolege sa Depoa, nego ćemo, uz urednika koji je "pustio" ovaj tekst, da obratimo pažnju na njegovog autora, novinara inicijala M. D. Teško je čak i psiholozima profesionalcima otkriti koji je to poriv pa je M. D., uz blagoslov nepoznatog nam urednika, odlučio da ispali ovo đule u dušu muslimana svijeta, ne samo ovdašnjih. Da li je to trik kako bi svoj tekst učinio intrigantnim tj. čitanijim, a portal posjećenijim ili, možda, zbog psihopatske potrebe da uvrijedi, slijedeći svjetski trend, neku od muslimanskih svetinja, teško je dokučiti. Šta god da je od ovo dvoje, ili možda nešto treće, emdeov pokušaj veranja u novinarske visine preko ionako zgnječenih duša muslimana, posebice Bošnjaka-muslimana, rezultirao je sunovratom u ponor novinarskog, ljudskog, moralnog.

Iza zavjese

M. D. je htio kritikovati reklamiranje vrlina Muhammeda a. s., sugerirajući kako je ovakvo djelovanje na javnost imanentno samo za razne tržišne i ostale brendove kao što je CC. Valjda je kolega novinar mišljenja da najbitnija ličnost svih vremena, ne samo po islamskom poimanju, nego i po studijama nekih nemuslimanskih učenjaka, ne treba da bude približena svjetskoj javnosti, ostajući, sa svim svojim mnogobrojnim svevremenskim vrlinama, iza zavjese, što neobaviještenosti, što nerazumijevanja i predrasuda koju su, a i trenutno to čine, navukli umovi i potezi kao ovaj od M. D. Po logici Depo novinara: proizvod koji sadrži ekstrakt koke i alkohol, koji stvara ovisnost, koji je sa nutricionističkog aspekta fula mrtva, a čijom se prodajom tj. kupovinom indirektno finansira ubijanje i iživljavanje nad Palestincima i drugim muslimanima svijeta, treba da se reklamira, odnosno, da informacija o njemu dospije u svaki kutak svijeta,  a saznanje o svjetlosti zvanoj Muhammed a. s. treba da ostane samo u islamskom korpusu, kao u nekoj poluilegali! Čudna i ružna neka logika. Baš kao sa neke DEPOnije.

Suad Karamustafić