Multimedijalna kampanja "Osoba koju vrijedi upoznati"
Centar za edukaciju i istraživanje "Nahla" iz Sarajeva u povodu rođenja Muhameda, a. s., realizirao je raznovrsne sadržaje koje karakterizira potpuno drugačiji pristup prezentiranja i promocije uloge i misije Muhameda, a. s., i univerzalnih vrijednosti kojima je darovao čovječanstvo. Savremeni komunikacijski pristup i korištenje modernih tehnoloških mogućnosti u sferi komunikacije i marketinga su jedna potpuna novina na ovim prostorima u promicanju vjerskih vrijednosti u javnom prostoru. Posebno je zanimljiva multimadijalna prezentacija sadržaja i smisla poruka Božijeg poslanka.
"U februaru 2011. godine milijarda i po muslimana širom svijeta na različite načine obilježit će 1441. godišnjicu rođenja Poslanika Muhammeda, a. s. Tim povodom, od 1. do 16. februara, Centar za edukaciju i istraživanje „Nahla" iz Sarajeva realizirao je multimedijalnu kampanju „Osoba koju vrijedi upoznati", koja na sasvim novi način predstavlja poruku Poslanika Muhammeda, a. s. savremenim jezikom komuniciranja, s akcentom na univerzalne vrijednosti njegove poruke zajedničke svim ljudima, a pogotovo važne za izgradnju povjerenja i dobrih međuljudskih odnosa na našim prostorima. U fokusu kampanje ove godine su: vrijednost i dostojanstvo čovjeka, pravda, aktivno nenasilje, društveni aktivizam i žena.
Ovakvim načinom komunikacije u vremenu sveprisutnog nasilja, agresivnosti, netrpeljivosti i otuđenosti želimo iskoristiti autoritet Poslanika Muahmeda, a. s., i snagu njegove poruke da ljude u našem okruženju podsjetimo na zajedničke vrijednosti koje imamo u svom kulturnom i vjerskom naslijeđu, a koje mogu biti osnova za izgradnju boljih međuljudskih odnosa i sigurnijeg okruženja u kojem živimo, ističu u Centaru za edukaciju i istraživanje "Nahla"iz Sarajeva, o čijim se aktivnostima detaljnije informacije mogu naći na internet stranici: http://www.nahla.ba.
U sklopu obilježavanja rođendana Muhameda, a.s., s ciljem pružanja prilike svim ljudima dobre volje da bolje upoznaju Muhammeda, a.s., a muslimanima daju podsticaj da njegove poruke zaista postanu dio njihovog života, Centar za edukaciju i istraživanje "Nahla" je 7. februara 2011. godine stavio u funkciju website poslanikmuhammed.com.
Multimedijalna kampanju „Osoba koju vrijedi upoznati" Centar za edukaciju i istraživanje „Nahla" realizira od 2006. godine.
U okviru ovogodišnje multimedijalne kampanje u Nahli su uradili šest zanimljivih video-klipova, čiji sadržaj možete u nastavku pogledati.
OSOBA KOJU VRIJEDI UPOZNATI 2011-VRIJEDNOST ČOVJEKA
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=ZDg91XieHRY]
OSOBA KOJU VRIJEDI UPOZNATI 2011 - AKTIVNO NENASILJE
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=hTYL8jkMsrg]
OSOBA KOJU VRIJEDI UPOZNATI 2011-ŽENA
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=nxmqXo4uFpw]
OSOBA KOJU VRIJEDI UPOZNATI 2011-PRAVDA
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=zuXTlaDqgQs]
OSOBA KOJU VRIJEDI UPOZNATI 2011 - THE BEST OF
[youtube:http://www.youtube.com/watch?v=SADtetngDeQ]