kurbani baner 1

A+ A A-

Upotreba hormonalne kontracepcije i obavljanje namaza

Pitanje:

Esselamu alejkum!

Kako će se ponašati žena koja koristi Nuvaring (vrsta kontracepcije u obliku hormonalnog prstena) koji sprečava trudnoću a samim tim i menstrualni ciklus? Preporučeno je da se mjesečno jednom vadi Nuvaring iz tijela i nakon toga se pojavi krvarenje za koje doktori ne mogu sa sigurnošću tvrditi da je menstruacija. Krvarenje može trajati i nekoliko dana ali i ne mora. Da li će žena u tom periodu klanjati i vršiti ostale ibadete ili ne?

 

Odgovor:

Esselamu alejkum!

Propis o neklanjanju namaza u tom stanju zavisi od toga da li je krvarenje posljedica mjesečnice ili se radi o povredi nastaloj vađenjem spomenutog kontraceptivnog sredstva. O kojoj vrsti krvi je riječ ne znamo, tj. možemo samo nagađati. To treba utvrditi odnosna osoba i ginekolog/inja. Od pomoći može biti vrijeme pojave. Ukoliko se krvarenje javlja u ustaljeno vrijeme javljanja hajza, onda se vjerovatno radi o hajzu te se tada primjenjuju propisi koji važe za stanje hajza. Na ovovremenom stadiju razvijenosti medicinske nauke, posebno ginekologije, ne bi trebalo biti teško utvrditi narav krvi koja se pojavljuje u spomenutom slučaju.

POSTAVITE PITANJE

muftija enes ef ljevakovic b

 

Pitanje možete postaviti putem emaila: pitanja@rijaset.ba

Na pitanja odgovara muftija prof. dr. Enes Ljevaković 

Fetva-i emin Vijeća muftija Islamske zajednice