A+ A A-

Direktor Uprave za nauku i obrazovanje u radnoj posjeti Karađoz-begovoj medresi

Karađoz-begovu medresu u Mostaru posjetio je dr. Amir ef. Karić, direktor Uprave za nauku i obrazovanje Rijaseta zajedno sa prof. Seidom ef. Eminovićem, šefom Odjela za osnovno i srednje obrazovanje. Oni su bili u radnoj posjeti najstarijoj odgojno-obrazovnoj ustanovi u Hercegovini, gdje su se susreli sa prof. hfz. Aidom Tulekom, direktorom Karađoz-begove medrese, mr. Suadom Mujakićem, pomoćnikom direktora za Internat, prof. Harisom Ćukle, pedagogicom i Almirom Poturom, sekretarom škole. Direktor Karađoz-begove medrese upoznao je goste sa historijatom škole, te njenom prostornom uređenju, dok je mr. Mujakić u svom izlaganju napravio kratak osvrt na odgojni dio i aktivnosti vezane za Internat. Sa administrativnim poslovima u Karađoz-begovoj medresi goste je upoznao sekretar Almir Potur, a prof. Ćukle govorila je o nastavnim i vannastavnim aktivnostima škole. Dr. Karić je na samom početku susreta čestitao prof. Tuleku na postizanju titule hafiza Kur'ana, te na postignutim uspjesima naših učenika kako na takmičenjima Rijaseta, tako i na kantonalnim takmičenjima. Nakon radnog sastanka, obišli su prostorije Karađoz-begove medrese.

Dr. Amir Karić i prof. Seid Eminović susreli su se i sa profesorima Karađoz-begove medrese, a susret je upriličen u zbornici škole. Bio je to susret uz ugodan i koristan razgovor, razmjenu ideja i iskustava u radu sa učenicima medresa u našoj domovini, tokom kojeg je dr. Karić pozvao da se kod učenika posebno razvijaju ideje duhovnosti, kreativnosti, domoljublja i sl.

Nakon radnog sastanka sa profesorima Medrese, upriličen je sastanak i sa predstavnicima Vijeća učenika, koji su iznijeli neka svoja razmišljanja o školovanju u Karađoz-begovoj medresi, životu u Internatu, vannastavnim aktivnostima.

Ovo je ujedno bila i prva posjeta predstavnika Rijaseta, u novom sazivu, s ciljem unaprjeđenja nastavnog i odgojnog procesa u medresama, u okviru koje su posjetili i Medžlis IZ Mostar, te Muftijstvo mostarsko.

M.M.

  • 0101