A+ A A-

Institut za islamsku tradiciju Bošnjaka na međunarodnom kongresu Goethe univerziteta u Frankfurtu

 

Uposlenice Instituta za islamsku tradiciju Bošnjaka gostovale su početkom septembra na međunarodnom kongresu „Horizonti islamske teologije“ u organizaciji Centra za islamske studije Goethe univerziteta u Frankfurtu/Main. Komisija za odabir izlagača prihvatila je prijavljene radove uposlenica Instituta te su mr. Đermana Šeta i hfz. mr. Sumeja Ljevaković - Subašić predvođene direktoricom dr. Dževadom Šuško na poziv organizatora svojim izlaganjem doprinijele ovom naučnom skupu. Simpozij je trajao 4 dana, sa 6 svakodnevnih paralelnih tematskih sekcija, 150 izlagača te preko 300 drugih učesnika.

 

Dr. Dževada Šuško je imala izlaganje u panelu „Povijest islama“ kojim su predsjedavali profesor Albrecht Fuess sa Univerziteta u Marburgu, profesor Umar Ryad sa Univerziteta Leiden i Ševket Kucukhuseyin sa Univerziteta Erlangen. Izlaganje dr. Šuško je bilo naslovljeno „Povijest dodira i odnosa Evrope sa Bošnjacima: Ekskurzija u narative austrougarskog prisustva u Bosni.“

 

Hfz. mr. Sumeja Ljevaković – Subašić je imala izlaganje u panelu naslovljenom „Koncept islamskog obrazovanja“ kojim su predsjedavali dr. Mark Chalîl Bodenstein sa Goethe univerziteta u Frankfurtu, te dr. Yaşar Sarıkayau. Hfz. Ljevaković – Subašić je prezentirala izlaganje u kojem je iznijela tezu o utjecaju antropologije na razvoj obrazovnih sistema, te kakve implikacije je filozofsko razumijevanje čovjekove prirode kod filozofa realizma, idealizma, pragmatizma imalo na razvoj teorija obrazovanja koje definiraju ciljeve i zadatke, metode kao i nastavne predmete u jednom obrazovnom sistemu.

 

Mr. Đermana Šeta svoje izlaganje održala je u panelu koji je nosio naziv “Rodno osjetljiva teologija i misao u evropskom kontekstu“ a kojim su predsjedavale dr. Naime Çakir sa Goethe univerziteta iz Frankfurta i dr. Meltem Kulaçatan iz Centra za islamske studije iz Erlangena. Mr. Šeta izlagala je o mogućnostima integriranja rodno osjetljivih pristupa tj. pristupa koji uvažavaju muške i ženske perspektive i iskustva u nastavne planove i programe visokoškolskih institucija IZ u BiH.

  • 00